Det går lite trögt just nu.

Har kommit i en liten anti-blogg period just nu. Men det är för att jag inte rikigt hinner att blogga. Sen har jag hittat ett annat intresse också. Nämligen Tokio Hotel och så smider jag på min plan hur jag ska kunna bära mig åt för att lyckas bli Mrs. Kaulitz. Ja!

image106 
Bill med nästan lika snygga tvillingen Tom. Också jag då, fast man ser inte riktigt mig, men jag står där imitten.

image107
Hela Tokio Hotel samlat fast här är de 15 år.

image108
Tokio Hotel i dagnes ålder, 17-19 år.


Nu kanske ni tror att jag vill att ni ska älska Tokio Hotel men gör mig en tjänst, hata dom. Tack. Det kanske låter konstigt men så är det. 


A. 

PS: Elin stavade inte fel på deras efternamn i förra inlägget utan hon vet mycket välatt det stavas med ett z på slutet. Vårat tangentbord är lite trögt bara, typ som dom på skolan ^^

Kommentarer
Postat av: Alina

DOM ÄR BÄST BÄST BÄST !

2007-11-05 @ 21:52:03
URL: http://aloba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0