Helgen

Festen hos Lovisa var bäst. Vi dansade, pratade och hade jättkul!
Annars har jag bara pluggat matte, igår med Agnes, idag utan. Innan jag år till sängs skajag försöka bestämma vad jag ska ha på mej imorgon. Man behöver mycket tid för svåra beslut.
På fredag ska jag ha matteprov. Första provet med betyg. Usch&Blä.

Ett annat jätteproblem som jag har som jag tänkte att ni läsare skulle få veta: Jag har 3 öre på mitt konto. TRE ÖRE! Jag vet inte...vet inte vad jag ska säga. Så Alina, 2hand shoppingen i helgen utgår nog. Visst, 2hand är billigt men inte så billigt. Därför har jag (hör och häpna) bestämt mig för att skriva kassabok för att se var alla pengar tar vägen och skriva en lista  saker jag verkligen behöver.

KRAM.


Kommentarer
Postat av: Clara B

Jag skrev också kassa bok innan, det var mitt nyårslöffte, jag klarade det till sommaren, och sen blev det alldelas för deprimerande.
Hoppas det går bättre för dig :D

2007-09-23 @ 20:13:04
URL: http://perfeckt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0