Kolla hit!

Hehe...fin rubrik ^^

Sry för att jag intehar uppdatteratt. Men det kommer så småningom. Har det ganska jobbigt med skolan nu. 2 pov och en inlämning nästa vecka. Igår var jag på bästa festen hos Lovisa! Och så har jag upptäckt hennes blogg...den var jätte bra, i like it verry mutch. Jag har försökt att få tag på Agnes ett tag nu...men det går inge bra...Jag tror att jag ska ta och försöka ringa henne, telepati verkar inte fungera. Synd tycker jag. Hej då!

A.


oberorosoberorosoberorosoberorosoberoro

Den som lyckas lista ut ordet här ovanför får ett pris. Ordet är skrivet flera gånger.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sobero kanske?^^ Vad nu det betyder!
Kul att du gillar min blogg =D

2007-09-22 @ 13:41:51
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0