Måndag.

Jag har kommit på mej själv med att inte skriva på jättelänga. Förlåt, men jag har ju varit på klassresa och haft mycket att göra. Har en sak att säga: Åttan är annorlunda. Så mycket läxor. Jag fattar inte hur jag ska hunna göra allt. Ikväll ska jag, Astrid, Alina, becbec, Ida och Emelie gå och prova på den nya dansen. Eftersom den gammla krockade med fotbollen ska vi byta. Men kanske innan (beror på om Emelie och Alina ska komma hit) ska jag och Astrid kanske gå på en visning innan dansen. Annars har jag bara tittat på tv och ätit choklad. Det regnade ute förut mn det har slutat nu.
Idag hade jag på mej svarta leggings, jeansshorts och en stor stickad tröja. Det ska bli kul att ha hemkunskap på onsdag. Vi har ju missat ganska många lektioner. Jag måste börja göra engelska läxan nu för annars är jag död.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0