Maskar och helgen i storhet

Hejsan, var ett tag sen jag skrev. Jag tror att min "nyblogg period" är över, är inte lika skrivsugen längre. Helgen var bra. Gjorde en pinsam sak på fredagen och vann en fotbollsmatch på söndagen, fast jag var inte med. Det var kanske därför vi vann. Idag gjorde vi en äcklig sak på biologin. Vi skulle göra ett "Eko-system" och med dom orden gick vi ut och börja gräva efter maskar och gråsuggor. Usch. Det regnade igår, vad mer kan man skriva om? I a f, nu sitter jag i lägenheten och försöker öppna ett mail, men det går inte så bra. Jag är lite nedstämd för min finfina planering av alla läxor och prov har spruckit. Jag hatar att erkänna det men jag skulle kanske kanske lyssnat lite på Alina af Plugghäst. Nej nu är jag elak. Alina jag älskar dig! Du är min favorittvättbjörn. Om exakt 47 min ska jag pedikyr och sen ska jag på gitarr och sen ska jag hem och göra SOn. Sen var jag smart för sen ska jag slå två flugor i en smäll som det heter, jag ska samtidigt som jag gör efterrätt till familjen, göra Hemkunskapläxan. En saftkräm. Jippieee....

Helgen blir nog ganska trist för min del. Nästan alla ska till Linnéa och dom som är kvar ska till Fredrik Alm. Jag kanske skulle få följa med annars så ska jag vara hemma och städa. Men Alina kanske ska bo hos oss och det kommer förmodligen förgylla tillvaron. Och sen har ju lördagen.....som jag fortfarande inte vet vad jag ska ha på mig.

A.

Kommentarer
Postat av: Alina af Plugghäst

Haha, jo lite av en plugghäst har jag varit :) Hoppas ni hade det bra på Helheten !

2007-09-05 @ 20:06:00
URL: http://perfeckt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0