Onsdag

Hejsan
Har haft hemkunksap preic och jag och Ebba jobbade tillsammmans. vi gjorde köttbullar, och våran lärare sa "De bästa köttbullarna" tillsammans med Erik & Carro. Snart har jag bild med ubertråkiga Christina. Håller på med en mapp. Sen ska jag kanske till Katiis. Får se. Har mycket läxor. På fredag ska jag till Lovisa. Jag tror att jag ska ha på mej en röd kl'nning. Får se på den med.
Idag har jag på mej:
- Blå jeans Gul&Blå
- Rosa linne H&M
- Svart stickad väst Åhléns
- Vita tygskor Dinsko
- Grön sjal Åhléns
-Vit stickad mössa Indiska

Annars i helgen ska jag inte göra nåt speciellt. Typ vara hemma. Kanske shoppa lite med alina. 2hand. egentligen skulle jag vilja kolla på bio, men måste spara lite. I helgen shoppade jag för 350. Det kunde ha blivit 600.

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0