Regn & Rusk.

Igår när skolan var slut så spöregnade det. Jag, Astid & Alina gck hem till Clara för att spela Sly. Men vi åt fattiga riddare - Alina och Claras grymmaste recept! Det var skitgott! I alla fall.Sen gick vi upp till Claras rum och jag kollade lite på hennes kläder som jag glömmde läga tillbaka - förlåt!
Sen skulle vi på fotbollsträningen. Och det regnade typ floder! Man blev dygnsur på två sekunder. Men under träningen som var bra men ganska jobbig blev det uppehåll. Men hos Clara glömmde jag min läxa! Ajdå,  så nu har jag inte gjort den! Ajdå, nu får jag panik. Det löser nog sig. Idag efter skolan, ska jag, Malin & Astrid in till Helheten och få ansiktsbehandling/pedikyr. Jag ska ta med mej bubbelgummsrosa nagllack.

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0