A&A GOES INBROTTSTJUV

Nu sitter jag äntligen i Alinas rum efter en minst sagt två galna timmar. Jag kan inte avslöja så mycket eftersom det kommer ut på nätet och så, men jag har varit både en hederlig inbrottstjuv och gjort ett rån för att komma in till Alina som hade glömt nycklen. Men nu har vi lämnat tillbaka allt. Vad gjorde ni för att låsa upp er dörr? Alina springer här bakom och fixar. Hela rummet har blivit ett sänghav och det blir perfekt med hennes snygga Tokio Hotel vägg. Klockan 16:30 har jag gitarr. Blä, jag har verkligen ingen lust :( Erik har dumpat mig också, nu spelar han med Jagge på torsdagar. Fast man får se det positivt. Han hatade TH och jag har bara lektion i 20 minuter nu. Nu ska jag surfa runt lite här, lägger in en snygg bild.

image249
 

Dagens skämt: Catchy!


A.


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0