ÄNNU ETT SENT INLÄGG

Eftersom alla andra har sagt god natt, kan jag också göra det. God natt. Sweet dreams. Ergonomin och hemkunskapen är klar, det få bli som det blir. Kan inte bli sämre än Björns i alla fall. Jag är så trött.

Från Tjyvlyssnat - evigt älskat i mitt hjärta

Två tjejer ~15 sitter och jobbar med uppgifter i boken.
Tjej 1: Men hur i hela världen ska jag kunna veta vilka ord som är positiva och negativa?!
Tjej 2: (skeptiskt) Positiva och negativa?
Tjej 1: Ja, positiva och negativa! Du vet, "le" och "la"!
Tjej 2: Du menar maskulina och feminina?
Tjej 1: Aah, just det...Men det är ju nåt språk där de använder positiva och negativa! Vilket språk är det nu igen? Vilket är det??
Tjej 2 (muttrandes): Matte...


A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0