GOODNIGHT EVERYBODY

Sådärja. Nu har jag pluggat klart tills provet imorgon. Tveksamt om det går bra :/ Dags att gå och lägga mig, ska upp lite tidigare imorgon för jag ska hjälpa mamma att bära ner saker till förrådet. Jag tycker att det faktiskt har varit bra uppdatering från vår sida idag (: Jag längtar till helgen för den kommer att bli underbar.

image298
Titta vad pappa kom hem med idag. Observera att jag var trög som vanligt och kom på att fota när det vi lastat ut halva lasten. Vi har ca 20 backar i garaget. Slå det om du kan.


A.

Kommentarer
Postat av: Alina

Tyvär Astrid men jag fattar inte. Du får berätta i morgon! God natt och sov gott :)

2008-04-16 @ 23:13:07
URL: http://aloba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0