HEJ HOPP

Det blir inte så mkt uppdatering men det är så mycket skola. Och vem vill sitta och blogga när man kan vara ute? Jag kan summera veckan lite snabbt.

Måndag
Inget speciellt hände. Vi hade orientering på gympan. Det gick bra, men det var jobbigt som attans.

Tisdag
Vi fortsatte vårat praktiska prov på syslöjden, min blev helt okej. Sen skrev jag en labb till halv tolv.
På lunchen firade vi Alina som fyllde moppe!

Onsdag
Vi fick tillbaka vårat SO prov och blev ganska schockad när såg att jag fick MVG. Så då var jag glad hela dagen. Sen hade HKK praktiskt prov och våran soppa blev god. Sen fick jag ont i halsen.

Torsdag
Sitter här hemma och är sjuk, och jobbar på operation flytt, ska vara klart idag. Bajstråkigt är det.

Puss!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0