HELT SERIÖST JAG BÖRJAR GRÅTA.

"Tokio Hotels konserter har nu blivit helt inställda. Biljetterna lämnas tillbaka där de köpts för att få tillbaks pengarna. Någon ny konsert är inte planerad än, och vi vet inte när det blir. Vi ber er att *inte* mejla och fråga oss om nytt konsertdatum - dessa mejl svarar vi inte på. Nytt konsertdatum postas här på hemsidan när vi vet det.

Biljetter till konserten i Stockholm: Lämnas tillbaks där de köptes senast 8 maj.
Biljetter till konserten i Oslo: Lämnas tillbaks senast 11 maj. Mer information på livenation.no

Eftersom konserten är inställd blir det inte heller någon Meet & Greet."

Det betyder att vi behöver köpa biljetter och allt en till gång. Alina, då kan vi iaf försöka få på Toms sida. Näjmen, tänk om det inte blir ngt då!? Då kommer jag typ bli deprimerad i ett halvår. Usch vad krångligt alt här. Måste det hända Tokio Hotel, måste det hända mej. Jag tycker inte synd om dom som vann Meet & Greet. Mouahaha.


Kommentarer
Postat av: cj

nejnejnej!!!!!!!!!
Jag kommer DÖ om de inte har en konsert!

please. bill! make it happen =(
for all your fans.

2008-04-08 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0