IT'S COMING TO GET YOU

Åhej vad jag är trött. På profilen fick man ta eget ansvar och gå hem och plugga istället. Jag är hemma men vet inte riktigt om jag har lust att ta det där ansvaret han snackade om. SO provet gick okej. Jag ska inte säga att det gick sämst och att jag kommer få IG, för det tror jag inte. Men det var såå mycket svårare än vad jag trodde, det var inte alls de frågorna jag hade övat på. Bajs på det. Över till det positivia: Det är jättefint väder. Hade lust att sätta mig på Jugges och äta ute, men jag hade inget sällskap så det fick bli en promenad hem istället. Ikväll är det fotboll, det ska bli skitkul iaf. Fotbollen har blivit roligare tkr jag. Fast man saknar ju Anders & C:o.

P.S Måste jag plugga? Säg att jag inte måste plugga... D.S.
E.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du måste inte plugga.. eller jo, så mycket som vi har måste du tyvärr det! Puss på dig, snygging!

2008-04-17 @ 16:39:00
URL: http://lovisasord.blogg.se
Postat av: CJ

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=360822696

du måste kolla på det här love! :D

2008-04-17 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0