JAG ÄLSKAR PENGAR

Hej. Rubriken har inget med det här inlägget att göra bara så att ni vet. Jag är nämligen sämst på att göra rubriker så ni får gärna komma med förslag. Fast påståendet är sant. Igår hittade jag 400 kronor när jag städade mitt rum. Av någon konstig anledning så går jag typ runt och gömmer pengar på egendomliga ställen. Dom här pengarna hade legat i sin lilla låda sen i somras. Det betyder att jag har råd att köpa dom där skorna på Zara. Jag är lycklig! Idag har jag faktiskt haft en lycklig dag. Den började bra och sen blev jag ännu gladare när vi hade SO, det gick jättebra faktiskt! Simningen gick också bra. Efter skolan hängde jag med Alina en snabbis och åt lite hos henne och snackade om Malta. Jag har två stora problem när det gäller det. Maten och sömnen. Jag får typ äta och sova nonstop en vecka innan, då borde jag ju klara mig kan man tycka. Nu har jag pluggat och mitt repotage är nästan klart. Jippie. Skönt att få slut på eländet. Nu ska jag återgå till en tråkig labbrapport så alla får ha en trevlig kväll. Det blir ingen dagens outfit idag heller, men det gjorde ingenting för jag hade inte på mig något speciellt. Ciao.


Jag vill ha sommar nu!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0