JAG BEHÖVER PENGAR

Hejsan. Sorry för dålig uppdatering men det blir alltid lite mycket när skolan har börjat igen, blogg.se har ju varit nere också. Sitter i biblioteket med Alina. Ikväll ska Elin, jag och CJ sova över hos henne och ha THK. Imorgon ska jag och Alina (kanske CJ) till Hovet på världens största THT och sen så ska Alina sova över hos mig och så ska vi ha THK (kanske CJ). Kul eller hur? Helgen börjar idag för mig alltså. I alla fall, det här inläggets syfte var att jag skulle skriva en lista på saker jag behövde. So here we go.

Skor från Zara
Ansiktsmask från Dermalogica
Fransväska från Zara
Saltvattenspray
Solpuder
Blå shorts
Kort skjorta
Liten sprayflaska från Kicks
Kajalpenna
Ögonskuggspalett från Lancôme
Lack från Chanel
Ny parfym


A.



Fick precis veta att fysiken är inställd. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0