LIFE WILL SMILE FOR YOU

Hemma igen. Fotbollen var kul, fast vi spela typ en oserös match i en timme. Imorgon är det skola och jag känner mig helt nere! Orkar inte! Önskar att det vore lite varmare ute så att man kunde ha fina kläder på sig. Men jag får trotsa naturen och bli förkyld istället. Vet ni vad jag gör nu? Jag panikskriver en uppsats om kondomer. Ja, det är helt sant. Och på torsdag har vi prov och jag hittar inte den boken där alla sidor är!

P.s. Vi är två personer på den här bloggen men min otroligt lata tvillingsyster skriver inte ett skit. Men hon är sjuk, så att... D.s.
Puss!
/E.

Kommentarer
Postat av: lovisa

va? Om kondomer? Vad är det för prov?? Nu gör du mig nervös!

2008-04-13 @ 22:45:17
URL: http://lovisasord.blogg.se
Postat av: lovisa

va? Om kondomer? Vad är det för prov?? Nu gör du mig nervös!

2008-04-13 @ 22:45:35
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0