PROJEKT RUBRIK

Hej. Ni har kanske undrat vad jag har varit dom senaste dagarna för jag har ju inte uppdaterat någe vidare. Jag kan säga er att jag har varit upptagen med den förbaskade skoljäveln. Usch. Det är inget roligt att berätta om så jag skippar det. Annars så har det varit sjukt mycket TH för min del den här veckan. Bildbevis kommer innom kort. I fredags hade jag en rätt så trevlig kväll, fast den kan också ses som sjukt misslyckad. Jag vet inte riktigt. Igår så var jag typ nere på IP hela dan för vi hade en loppis typ med fotbollen. Innan det så sov jag. Jag har inte riktigt hunnit ta dagens outfit bild heller. Jag hade faktiskt på mig fina saker förra veckan så det var lite synd. Men man kan inte få allt. Den här veckan ska jag försöka undvika att skriva sånna här sammanfattningar. Dom är så tråkiga. Utan det kommer bli lite bättre. Fast förvänta er inte för mycket nu.


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0