VAD HAR NI GJORT IDAG?

Själv har jag haft en rätt så trevlig dag. Efter skolan bar det in till stan med Alina. Vi var ordentligt taggade (speciellt Alina efter en McFlurry) på det roliga uppdraget "jakten på styltorna". Jag fann dom tyvärr bara i fel storlek men dom kommer in igen på torsdag :-) Usch vad jag inte gillar Zaras personal. I alla fall, sen begav jag mig hemmåt till HS hos mamma. Jag lyckades pricka in tvärbanan perfekt. Har aldrig hänt förrut så jag blev lite småchockad. Det var jag tydligen innan också för jag var nära att missa att gå av vid Gullmarsplan. Satt bara och tittade ut. Det var ngt fel och det var den där rösten som väckte mig, tur det ;-) När jag kom till hissen kom jag på att jag hade glömt nyckeln. Då gick jag till Max och åt middag, mycket mycket gott. Det var perfekt utom att det var ett stort emogäng som också hade bestämt sig för att äta där. Jag blir förföjd...fast enligt Robleh så är jag själv en emo som gillar läder och lyssnar på soon moon. Nu har jag snackat av mig lite så ni vet vad jag har för mig. Är fortfarnade sjuk. Måste fortsätta titta på tv. HD!


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0