DET HAR VARIT EN NAJS KVÄLL MED MKT SKRATT

Bra sammanfattning eller hur?!

Efter picnicen följde Agnes med hem till mig och vi la oss på verandan och stekte. Jag har faktiskt bränt mig lite :o
Astrid kom hem efter en stund också och joinade oss. Sen lagade vi pasta till middag pressade ner allt i en bunke och satte oss på cyklarna och cyklade till Dalen badet. Där satte vi oss åt och pratade och hade det jättemysigt. Sen börjar det typ regna kottar (!) Jag tror att det var från träden eftersom det blåste lite. Sen börjar Agnes skrika och jag och Astrid med.

Agnes: Jag såg ett huvud!
Jag: Aah, fyfan vad läskigt!
Astrid, Jag & Agnes: AAAAAAAAHHHHHHH!


Sen är det typ en kille, kanske typ 11 år, som har kastat på oss. Vi startar värsta kriget och hämtar kottar och sjögräs haha, det var galet. Alla medel var tilllåtna. Sen blev han rädd och stack och den sekunden kom Pontus & Niklas. Vi pratade lite, sen gick vi ner och satte oss vid en klippa och snackade om allt i en timme. Sen började vi pallra oss hemåt vid tio tiden och jag lekte Josef (intern skämt).

Nu sitter jag här alldeles trött efter way to many ombyten för imorgon. Nu har jag iaf någorlunda bestämt vad jag ska ha på mig. Det blir nog en vit klänning. Tror jag. Kanske. Aja, skit samma.

Sov gott alla älsklingar! Imorgon slutar jag åttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0