BUHUU.

Webbkameran funkar inte. Nu kan jag inte chatta med främlingar längre. Buhuu. Nej, jag skoja bara...Men jag har glömt kameran och jag vll fota mina skor (jag har gjort ett gammalt par). Dom är faktiskt fina. Jag ska ha dom idag på THT. Ett minus dock, som är lite för små så det gör ont men det går över efter ett tag...Jag kommer att döda mina fötter, men det är det värt. :) Idag är det THK (tokio hotel kväll)(jag fortsätter på samma tema som Elin började med) med Alina. Vi ska försöka avsluta en grej och så har jag bestämt att hon ska sätta upp lite saker i mitt rum som inte jag klarar av. Så jag måste köpa lite grejer i stan, lite pluggar och skruvar och sånt. Sånt finns väll på Clas Olhson? Fördå behöver jag ju inte gå så långt....jag ska ju till plattan idag och det ligger i gallerian. Jag har fortsatt tappert med SOn också. Är inne på Ortodoxa kyrkan nu, det går framåt. Tills jag upptäckte att det stod att man ska kunna "se hur det svenska samhället har påverkats av kristendomen". WTF? Nu måste jag fortsätta. BTW, mitt rum är jättefint nu...ska bara till lite småprylar från Saltis och Alinas hjälp, så är det klart. Küsses!



A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0