DET ÄR FÖRSTA MARS, GOD DAMN IT!

Det är officiellt en vårmånad nu! Wihoo! Jag har spenderat min eftermiddag framför tv med vänner, tv-serien alltså. Jag skulle inte klara mig utan Vänner! Det är så roligt, Chandler är min favorit :]
Imorgon är det söndag, det betyder kyrka för min del och göra sig redo inför skolan. Men som tur är ska jag bara gå en vecka sen är det två veckors prao och sen Frankrike och när jag kommer hem - en vecka kvar till Tokio Hotel!!! Det är stort. Jag längtar facktiskt efter alla kompisar, det var typ ages ago jag hittade på ngt riktigt roligt. Haha, Agnes snart smäller det!

P.s. (endast till Agnes) Åhh! Jag såg avsnittet på Vänner med piskan och Chandler säger "Woopahh" och Joey "Shutish" ngting. Haha, och jag har sett mitt favorit avsnitt än så länge! Det är när dom har sin frågesport, Chanandler Bong, vet du? HAHAHA, SÅ HIMLA KLOCKRENT ! D.s.

Puss!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha! Jag älskar också det avsnittet! Så himla bra! Vad är det mer dom frågar egentligen? Kommer bara ihåg det där med prenumerationene! Åh!! Och det där med piskgrejen är så jävla roligt!

Haha! Jag har en idé på vad vi kan göra, men vi ses i kyrkan imorgon! Älskar dej, du, jag och vänner :D

2008-03-01 @ 23:07:02
URL: http://heteragnes.blogg.se
Postat av: Lovisa

svar: Jag tycker det är bra, men du kan inte räkna med några stora summor, alls!

2008-03-02 @ 10:12:49
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0