GOMORRON !

Hejsan. Idag är det ingen vanlig skola, utan prao. Jag ska innfinna mig på Indiska på Nybrogatan klockan 10:00. Hon min handledare verkar väldigt seriös så jag tror att hon har gjort upp värsta schemat för mig, så det ska nog gå bra. På lunchen ska jag försöka inhandla ett par mönstrade strumpbyxor, ska titta på Åhlèns men också på NK, fan också bara att jag glömde mitt presentkort där. Aja, det får bli bra ändå. Min klocka ringde 07:00 (vet inte varför) jag gick upp 08:00 och nu är jag klar, så jag har en hel halvtimme to go. Och för att döda tid tänkte jag lägga upp två fina bilder på mitt rum som inte är klart än. Enjoy.

image217
Min fina säng
image218
Min TV, lite saker från IKEA och min spegel. Bilderna blev tråkiga för det blev konstigt ljus, det är inte lika mörkt i verkligheten.

A.

Kommentarer
Postat av: Alina

Behöver du hjälp med hyllorna eller? :D

2008-03-10 @ 14:33:28
URL: http://aloba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0