HARDWORK

Nu är jag hemma från den första dan på praon. Eller ja, jag kom hem för ett tag sen. Det här var min dag; jag kom till Grev Turegatan 20 minuter innan jag började så jag och Astrid började spana efterlunchställen och vi bestämde McDonalds. Sen gick jag till "jobbet". Där var det en tjej (minns inte vad hon hette) och jag skulle börja med att putsa alla glashyllor. Sen kom en annan tjej, hon gick också i åttan och hette Anna, som praoade där. Vi skulle kolla om alla kläder i butiken var larmade. Sen gick vi runt lite och hjälpte kunder och snackade. Sen åt vi lunch och jag köpte en ny klänning. Sen var det av tillbaka till Tessie. Där var det en till tjej där som hette Hanna, och hon jobbade där. Vi fortsatte att hämta lite kläder från lagret och så. Vid tre fick jag gå.

P.S. En tjej som jobbade på Tessie ska hämta sin lilla mopsvalp på söndag och Viggo (som den heter) kommer vara med på måndag och tisdag och jag kommer få passa den lite! Jipiie!


Puss!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0