HOME SWEET HOME?

Nej alltså helt seriöst. Snöstorm?

Frankrike var i alla fall väldigt trevligt och skönt. Där kunde man minsann gå runt i strympbyxor utan att frysa aset av sig. Alla dagar var fina och roliga förutom en, då fick Astrid en allergichock och dagen spenderades på sjukhuset. Senare i veckan ska jag nog lägga upp bilder på allt jag har köpt i Mars månad. Jag tror att det är närmare 15 plagg. Tokio Hotel konserten är strax. Typ 10 dagar kvar. Jag är oxå lite skadeglad för dom som har bestämt sig för att köa kommer frysa! Mouhaha.

Alina - Vi ska skriva klart brevet den här veckan!

Puss! /E

Kommentarer
Postat av: Alina

Ja om det bara gick att få tag i er!!!

2008-03-24 @ 16:20:08
URL: http://aloba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0