IKEA BESÖK

Hejsan! Jag är värsta glad. Har precis ätit jättegod take-away mat. Det blir extremt mycket take-away när jag bor här hos mamma, men det är så nära och så billigt. Ingen av oss är inte heller något fan av matlagning. Idag har jag kämpat på med SOn, jag är faktiskt jättenöjd med mina prestationer hittils. Jag vill få MVG på det här för annars har det inte gått lika bra med SOn. Elin är glad nu också, en liten uppdatering. Hon tittar på Yo Mama på MTV. Jag hatar det men, men. Sen nu på eftermiddagen var jag med mamma på IKEA. Jag köpte lite gröna växter, skrivbord, hurts och lite annat som man plockar på sig. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Spela TS2 vore kul men jag orkar inte. Hoppas alla får en trevlig lördagkväll :-)


A.


ps: Kan ni komma med tips på hur man kan tjäna 400 kronor på en vecka. Behöver dom verkligen!

Kommentarer
Postat av: agnes

Varför behöver du det? =)
Tyvärr så vet jag inte direkt några tips.. Du kan bli gatumusikant haha =)
Pussar

2008-03-28 @ 23:47:10
URL: http://heteragnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0