LE WEEK-END

Hej. Jag ligger så jävla efter på den här bloggen, men förra veckan hann jag inte bara. Men i alla fall - här får ni en liten resumé på veckan och vad jag har gjort.

Förra veckan var det ju prao och det hände inget speciellt förutom att prinsessan Madeleine kom in och köpte en blus. Jag sa hej till henne. På luncherna var jag med lite olika personer men igenkommande var Agnes och Elin. I fredags var jag med Alina och vi knepade med vårt Tokio Hotel bidrag. Det gick sämst. Därför fick jag gå tillbaka till henne i lördags och då gick det bättre. Innan det började jag evighetsprojektet storvårstädaochsamtidigtrensaochslängamassasakerrummetprojektet. Puh! På kvällen var jag hos Emelie med Viktor, Pontus, Agnes, Elin och Alina. På söndagen hoppade jag kyrkan för att fortsätta med storvårstädaochsamtidigtrensaochslängamassasakerrummetprojektet. Jag blev inte klar. Sen åkte vi till Sveavägen för mormor har fyllt år och det skulle såklart firas.


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0