RUBRIK - NÅN SOM KAN NÅN BRA ?

Hejsan! Den här helgen har gått skitsnabbt. Lite tråkigt, men nu har jag 2 veckors prao, Frankrike och lite påsklov framför mig så det är inte så dåligt. I fredags så var jag först med Alina och Elin, vi hade Tokio Hotel eftermiddag och det var grymt som vanligt även fast vi kanske inte gjorde så mycket, utom att titta på Tokio Hotel på You Tube och det slår i och försig allt. Sen gick Elin och jag till Emelie och Agnes. Vi satt på en brygga med ljus överallt och en massa täcken och kuddar. Det fanns musik och en grill. Bra med andra ord. Pontus och Vikor kom sen. När jag upptäckte att mina fötter hade domnat av och inte regerade på min hjärnas signaler att röra på sig så bestämde vi oss för att gå hem. Och det var jobbigt.

Igår försvann hela dan, sen var det fotboll. Träningsmatch mot Boo och vi vann med 2-1. Mohahahaha. På kvällen gick jag till Emelie med Agnes, Pontus och Viktor igen. Det var trevligt tills Elin kom och gjorde så att jag dog. Nu sitter jag hos mamma. Dagen har försvunnit igen och jag har varit på Gudstjänst. Har bara fem stycken kvar nu och jag har inte fuskat. Imorgon börjar allvaret. Dum dum dum dum.

A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0