SAY CHEESE

Dom är sista dagarna har varit konstiga. Bill är sjuk och jag och Alina vann inte OKEJ tävlingen. Men jag är inte ledsen (tröstar mej med att TH inte kommer att gilla Ida som vann). Annars är väll allt bra. Igår var jag hemma och pluggade som en galning faktiskt. Nu sitter jag i Hammervillage Lakecity (fattar ni? ;P) och tittar på Oprah. Haha. I eftermiddag ska vi typ till Sickla och köpa en ryamatta. Jag har börjat på ett hemligt projekt också, ni får se när det är klart men jag siktar på lördag för då händer något kul jag kan ha den på (nu fick ni en ledtråd). Det är sjukt jobbigt så hittils har jag gjort ca 5% och det tog en halvtimme. Ohoh. På förmiddagens agenda så står det att jag ska "fixa" min Facebook och plugga SO. Urk. Dagens färg och för evigt är orange.


A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0