SCREAM OF THE TOP OF YOUR VOICE

Jag ska gå och lägga mig snart. Kollade på Top Model, det är faktiskt bra! Sen blev det lite Women's murder club, men orka. Jag ska upp hyffsat tidigt idag så att...

Imorse hände en ganska rolig sak. Jag och Astrid kom från Saltsjöbanan och skulle ta tunnelbanan till Östermalmstorg. Jagge och Alex hade tagit samma tåg, men vi hade inte sett dom. Iaf, dom skulle på samma tunnelbana till T-centralen. Så när jag kom upp på perrongen ser jag att tåget står där men väntar på Astrid. Medans Jagge typ tjafsat med Alex om att tåget går till T-centralen. Så slutar det med att jag och Jagge hammnar på tåget medan Astrid och Alex är kvar på perrongen. Ganska komiskt...

Puss!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha! önskar man varit där och sett när dörrarna stängts haha! älsk

2008-03-12 @ 22:35:58
URL: http://heteragnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0