SUCK

Snart tar jag the last breath. Gah! Kemi! Började plugga klocka nio och borde vara klar nu. Fast jag har gjort lite pauser. I huvudet i Gynning är ju bra ! En fråga bara: Alina, sitter du också uppe ? Mitt mål är att vara klar om 12 minuter so I'd better get goin. Elin och jag har en überbra plan över praon, så ni vet ifall ni skulle undra, ni slipper fråga i alla fall. Jag bloggar inte så mycket nu men det är för att jag inte har tid. Men jag tänker ut inlägg hela tiden så snart kommer en boom och hela första sidan är signerad A.

A.



Update: Jag ger upp. Fortsätter imorgon istället. Nån som vill plugga på lunchen sen också ? En i min klass kanske skulle vara bra...Alina, jag vet att du vill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0