TOMORROW YOU'LL MISS ME

Hej. Haft sista dagen på praon idag, åker ju imorgon. Fick välja en topp för 300 kronor, kom hem med en vit blus. Den var fin, fast helst skulle jag ha velat ha ett par skor. När jag kommer hem så fotar jag allt jag har köpt på samma gång, det har ju blivit lite nya saker i gaderoben under veckan. När jag kom hem packade jag på en halvtimme - tack vare min utomorderntliga packlista. Nu tror jag att jag har allt. Tack också till min farmor. Hon borde seriöst bli ett helgon. Jag har skjutit upp påskblommeförsäljningen till idag eftermiddag (smart, jag vet). I alla fall, jag ringde farmor och frågade om hon ville köpa lite blommor, och hon köpte rubbet. Vi åkte förbi och lämnade dom, jag fick lite dricks och Elin och jag fick 50 euro var i påskpresent. Kan komma väl till pass då jag har 8 kronor på mitt konto. Rekord. Tur att jag hade lite extra resurser i rummet. Plus att barnbidrag och lön för mässan borde komma snart. Nu håller jag på och somna, fast jag tror inte att jag kommer att gå och lägga mig. Jag älskar Tokio Hotel.

image234Snygga skor från Zara.



A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0