VARFÖR ÄR SVERIGE ETT SÅDANT DEPRIMERANDE LAND?

Jag vill inte ha snö. Bort. Men jag hann iallafall tanka lite energi där det inte finns nån snö. Jag kom hem med en hungrig mage (hann inte äta frukost), ny motiviation till att få MVG, nytt löfte om att börja träna mera, massor med saknad till vissa personer, en skinnjacka, viljan att hålla mitt rum städat, en systemkamera, två armband, skadeglädje, smink, en massa fina bilder, och längtan till våren. Helt plötsligt försvann det mesta. Nu har jag skottat och packat upp. Vill förövrigt tipsa om en rätt så bra blogg - bognar.tjejsajten - lite lagom sarkastisk ibland och det gillar vi. Skräms inte över hennes dyrkan av Kenza.



A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0