SOMMARTIDER HEJ HEJ SOMMARTIDER

Det är officiellt sommar imorgon. 1 juni.
Igår så åkte jag båt för första gången i år, vi åkte till Djurgårn och åt lunch på en resturang sedan åkte vi och kolla på ryssens båt. Fyfan va stor den va! Idag har jag tagit det chill. Börjat sy på en kjol och kollat på my lovely OC.
Snart ska jag ta tåget till Tippen och möte CJ (vad jag vet) sen ska vi till Forest Island och picknicka. Gott. Imorgon har jag massa att göra, typ som spela match och picknicka igen.

Bilder:


image348
Paintball utflykt med klassen i tordags

image349
Båtutflykt igår med jordgubbar och cider

E.

Kommentarer
Postat av: manda

Haha mitt hår är med på bilden!

2008-06-01 @ 11:07:57
URL: http://gossipgirl93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0